12 Aralık 2012 Çarşamba

Aydın Boysan / Bir Ömür Yetmiyor



Herkese merhaba..

Bir Ömür Yetmiyor diyor! Aydın Boysan onun hayatını okuyunca ne demek istediğini anladım ne kadar dolu dolu öyle, sanki karşımda oturmuş anlatıyor. Öyle bir hisle okudum ki kimi zaman sesli güldüm çok güzel anıları var doğru noktalara basmış, ince mesajlar vermiş  kesinlikle hak veriyorum size dedim. Duymasa da dedim.

Bir tek Aydın Boysan'ın kapağında kendi fotoğrafları olması hoşuma gidiyor!  Diğer yazarlar için aynısını söyleyemeyeceğim.

Bu kitabı okumanızı tavsiye ediyorum anlatımı dile sade, akıcı, abartmış olabilirim ama  Aydın Boysan okumayı seviyorum...

ARKA KAPAK

Aydın Boysan 41. kitabınde anılar, anekdotlarlar, fıkralarla hayat muhasebesini sürdürüyor... Usta yazar keyifli üslubu, hayat tecrübesiyle yoğrulmuş gözlemleri, zeka ve mizahın renklendirdiği yorumlarıyla okuruna neşe dolu bir sohpet sunuyor. Yazdıkları, taptıkları ve yaşadıklarının çoluğuna bakınca Aydın Boyan'a hak vermemek elde değil: BİR ÖMÜR ETMİYOR.

Yaşadığım hiçbir dönemi küçümsemiyorum. İsterse hayal olsun derim ki, bana bir ömür daha hediye edilirse, ben eski yaşadıklarımıın hepsini, hiçbir dakikası ve saati değişmedem bir kez daha yaşamak isterim. Hiçbir anı değişmeden ve tıpkısını.

Yaptığım yanlışların da, hepsinine ama hepsine, olduğu gibi sahip çıkıyorum. Onları da bir daha yaparım.

Bir insan ömrünün bütünlüğü vardır Bir insan ömrü giysi provası yapar gibi çekiştirilip değiştirilmez. O artık yaşanmış ve geçmiştir... Bitmediyse bile!

Bir tiyatro eserinin yazarı eserinin yazarı eserini bitirinceye kadar istediği gibi oynar değiştirir. Ama aynı yazar kendi ömrünün geçmişini değiştiremez. Artık geçmiştir o deiştirilebilme zamanı.

2 yorum: