16 Ağustos 2012 Perşembe

Peyami Safa / Fatih-Harbiye




Selam sevgili kitap kurtları :)

Bayram gelmeden son okuduğum kitabı yazmak istedim, bayram temizliği arasın da zira şuan çamaşır suyuyla çok fena içli dışlıyız :)

Peyami Safa tanışıklığımız eskilere dayanıyor hatta hangi kitaplarını okudum onu bile hatırlamıyorum.  '' Dokuzuncu Hariciye Koğuşu''  hariç diyeyim.

Kitapta Osmanlıca kelimeler var bunlar gözünüzü korkutmasın. Akıcı kolay okunuyor sadece bilmediğiniz kelimeler çıkabilir.

Neriman batılı kültürüne merakı Macit(batılı) sayesinde artmaktadır, diğer tarafta çocukluğundan beri yanında olan Şinasi(doğulu) kendi için de savaş vermektedir.
Günümüzde de böyle değil mi? Özenti gençlik yetişiyor. Bir çok şey olanlara büyülü gibi geliyor  Genç arkadaşlarımızın okumasını tavsiye ediyorum. Ders verici nitelikte bir kitaptır.

Sevgiyle kalın :)

2 yorum:

  1. peyami safa , çok kaliteli , Fatih -harbiyesi de öyle.Hatırlattın, şimdi tekrar edilecekler listeme ekledim:)bir de not:Bu mesaj doğrulama kısmını kaldırsanız da ben de rahat rahat yorum yazabilsem çok şey mi istemiş olurum:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim yorumun için :)
    notunu dikkate aldım bi arkadaşımdan yardım alarak :) umarım olmuştur :)
    Peyami Safa okumak gerekli..

    YanıtlaSil