4 Ağustos 2012 Cumartesi

ÖNEMSENMEK...




Bugün önemsenmenin anlam ve önemini öğrenmiş oldum. Ben sevdiklerime değer veririm önemserim sahiplenirim...
Duyguların karşılıklı olduğunu bilip uygulamada bir eksiklik sezdiysem işin aslı değişir, illa ki üzülürüm zaten duygusal bir insanım, biraz üzüldüm işte bugün çokta insanların üzerine gitmemeye karar verdim. Can sıkıcı olmamak adına ne kadar zor bi insanım ince düşünceli olmak zor insan olmak aynı zaman da bu zor insana tutamayacağınız sözler vermeyin. Çünkü ağzınızdan çıkan her kelime benim için Önemli ben sizi bu kadar önemsiyorken...
Canı sıkılmış Esra içini dökmeye çalıştı.

2 yorum:

  1. canımm...seni bu üzen kişiyi merak ettim.Bir de şöyle düşün.Seni bu derece üzüyorsa seni hiçbir şekilde haketmiyor demektir.Kendisi/leri kaybeder.Canını hiç sıkma :)

    YanıtlaSil
  2. kimse kaybetsin istemiyorum hiç kimse üzülmesin. En güzeli tutamayacağımız sözler vermemek, karşındakinin senden beklentisi olmaz :) dün gece bir den yazı verdim işte :)) teşekkür ederim iremcim :)

    YanıtlaSil