29 Ağustos 2012 Çarşamba

Gölge Hırsızı / Marc Levy



Selam sevigili kitap kurtları :)

Kitabı bitireli çok oldu anca post giriyorum. Bayramdan ötürü, yeni bir yazarla tanıştım  Can Yayınları sayesinde güzel oldu. İndirim devam ediyor mu bilmiyorum bu kitabı almayanız varsa alsın çok güzel hızlı bir şekilde okuyup bitirdim.

Karakterin annesine olan sevgisi çok hoşuma gitti, ben böyle anlayışlı bir çocuk görmedim dedim. Çok sır vermiyeyim gölgelerle ilgili olduğu anlaşılıyor zaten.

Keyifli okumlar.

10 yorum:

  1. Ben de indirimden almıştım. Herkes çok güzel bahsediyor bu kitaptan merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can Yayınları iyi ki indirim yapmış. Seveceğini düşünüyorum canım :)

      Sil
  2. İlk gittiğimde almamıştım, çok övülünce alayım bari dedim ama bulamadım :(
    sahi indirim devam ediyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. D&R gitmedim yakın zaman da yaz sonuna kadar diye biliyorum indirimleri.

      Sil
  3. elime alıp bırakmıştım, alırım inş.

    YanıtlaSil
  4. çok güzeldi gerçekten :) hatırladım şimdi yeniden :)

    YanıtlaSil
  5. Bu kitabı her okuyan öyle çok beğeniyor ki kampanyada almadığıma bin pişmanım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kampanya bitti mi ne zamandır D&R gitmedim.. mutlaka oku hikayesi çok güzel.

      Sil