17 Eylül 2012 Pazartesi

Paulo Coelho / Piedra Irmağının Kıyısında Oturdum Ağladım



Selam sevgili kitap kurtları :)

Paulo Coelho okuyanınız yoktur sanırım. İlk Simyacı kitabını okumuşumdur, Simyacıdan daha çok sevdim bu kitabı tutkulu bir aşkı anlatıyor, her aşk kitaplarını da sevmem bu arada  yazarın çarpıcı anlatımından kaynaklanıyor olabilir.

Kitap çok kalın değil hemen bitiyor, ben çabuk bitirdim. Blog yazısını geciktirdim sanırım üşengeçliğimden. Tutkulu aşıkların bu yolculuğunu okuyun derim.

Bu iki altı çizili cümleyi çok sevdim.

"Pencereyi açtım. Ve de yüreğimi. Odaya güneş doldu, ruhuma aşk..."

"Tanrı, cehennemi cennetin içine sakladı."



4 yorum:

  1. Paulo Choleho'nun Simyacı,Zahir,Elif ve Brida adlı kitaplarını okudum ve çok beğenmiştim :)
    Bunu da not aldım canım çok sağol :)
    keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demenk tatlım ben de senin okuduğun kitapları not alıyorum hemen :)

      Sil
  2. arkadaş bu bloglarda arkadaş olmak için illa kızkıza mı olmak gerekiyor :) bakıyorum da twitterda buralarda herkes hoş sohbetlerde ben neden bu kadar dışardayım erkek kitap yazınca ne anlaşılıyor ki :)slmlar bu arada banada beklerim (http://stylopunk.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız-erkek ayrımı yok :)) öyle denk gelmiş.
      hoş geldiniz size de geliriz efenim.. :)

      Sil