19 Eylül 2012 Çarşamba

One Day


Herkese merhaba :)

Kitabını okuyup hemen sonrasında filmini izleyenlerdenminiz bilemem ama ben değilim çok merak ettğim tavsiye edilenleri izliyorum. Tavsiyelere açığım her zaman.

Bir Gün okuduğum, sevdiğim kitaplar arasında yerini aldı. Filmine gelirsek gayet başarılı sıkılmadan kitaptan kopmadan izliyorsunuz, bazı detaylar illa ki atlana biliyor bu her kitap/filmde olan durumlar.
Çok güzel bir aşk hikayesini anlatıyor Dexter'a kızmayanınız yoktur sanırım. Emma dünya tatlısı. Okumayanlar ya da izleyenler vardır çok detaya girmemek gerek bir şans verin derim ben. 




sevgiler :)

2 yorum:

  1. esracım sen de ben gibisin :) eğer kitabı beğendiysem filmi izlerim ben de :)
    bir gün o bakımdan harikaydı :)
    izleyip okumadıysan Boleyn Kızı'nı tavsiye ederim :)
    iyi akşamlar canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm :)) Boleyn Kızını izledim ama senden sürekli tavsiye alabilirm film zevklerimiz aynı :)))

      Sil