17 Şubat 2014 Pazartesi

Mucizeler Dükkanına Dönüş / Debbıe Macomber

 
 
 
 
Herkese Merhaba :)))
 
 
Nasıl uzun zaman oldu. Yazmamak olmuyor onu anlıyorum.  
 Çok sevdiğim bi yazarla devam ettim bu günlerde, hikaye oldukça etkileyici anında içine alıyor. Serinin 3. kitabı sık aralıkla okumasam da hiç bir şey kaçırmış değilim. Karakterleri tanıyorum, yenileriyle tanışıyorum.
 
Umutsuzluk kavramın ne kadar boş... Umudun hep yanımızda olduğunu hissediyorum. Elimden düşmeyen kitap bi çırpıda bitti. Böyle güzel kitap molaları vermek bizim elimizde.
 
 
Keyifli okumlar!

4 yorum:

  1. bnmde sıradaki kitaplarımdan biri Mccomber'dan , bakalım ben de yakında akıcı bir serüvene dalacağım gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok severek okuyorum bu yazarı.. Keyifli okumalar Eylem :)

      Sil
  2. özlemişim seni buralarda görmeyi

    YanıtlaSil
  3. Kitap seveni ben de severim dedim ve hemen geldim :) Ama izleyici butonunda bir problem var sanırım, katılamıyorum...O sorunu hallediver, hemen sendeyim! :) Bir de kahve yanı'na da gel canım, sevgiler... :)

    YanıtlaSil