17 Eylül 2013 Salı

Tatil :))

 
 
 
 
Herkese Merhaba :))
 
Çok boşladım biliyorum. Zor bi dönem atlattım. Onuda bilenleriniz var. Aklım hep burada blog yazıları okuyorum ama yazmak içimden gelmedi. Bu duygu biraz değişik hem isteyip hem istememek. Aklındakileri içindekileri yansıtamamak bir duyguymuş sıkışıp kalma duygusu... Neyse biz güzel zamanlara geri dönelim artık. Geçmiş geçmişte kaldı dimi?
 
Tatil, kardeşten hediye oldu. Banada süpriz oldu. Kafamın içindeki seslerin sustuğu zamanlardı kendimi dinleyip saldığım aynı zamanda enerji topladığım. Tatilin böylesi makul olsa gerek.
 
Kültür turu yaptığım Efes Antik Kent, Meryem Ana Kilisesi, Milli Park, Şirince gezip gördüğüm ve tekrar görmek istediğim yerler olarak zihnime kazındı.
 
Sudan çıkmayarak ellerim buruşana kadar yüzerek zaman geçirdim. Dip Not: Güneşlenmeyi hiç sevmiyorum. Onun yerine yüzerim daha iyi Eskişehirli olarak suya hasret kitapkokusuesra :))
 
Bir şey daha var biz Kalabak suyuna o kadar alışmışız ki Kuşadası'nın suyunu içemedik. Onun yerine soda aşağıya soda yukarı :)

1 yorum:

  1. Yeni rastladım, yorum bırakıp kaçayım... :)
    Kafa'ya da beklerim...

    YanıtlaSil