7 Nisan 2013 Pazar

Kadir Aydemir / Sonsuz Unutuş

 


Herkese Merhaba :))

Yitik Ülke Yayınları ve Kadir Aydemir'e buradan teşekkür ederim. Sonsuz Unutuş'u bana imzalı gönderdiği için kendimi çok şanslı hissettim. Twitter'da amacıma ulaşıyorum. Yazarlar, yayın evleri, kitap sever arkadaşlarımı iyi ki tanımışım.

Kısa kısa öykülere doymak istiyor musunuz? Doyamadım bu kitaba Kadir Aydemir'in daha çok yazmasını istiyorum. Öykü okumayı seviyorum.  Belki yazarımızın etkisi büyüktür. Öykü okumak bir başka keyif verir. Altı çizilecek o kadar çok cümle var ki ben bile şaşırdım.

Şu can sıkıcı günlerde bana arkadaş oldu Sonsuz Unutuş...

Arka Kapak

''Sonsuz Unutuş'', kurulduğu 2000 yılından beri binlerce okura sesini duyuran Yitik Ülk'nin yaratıcısı Kadir Aydemir'in ''Aşksız Gölgeler'' adlı kitabından sonra yayımlananikinci öykü kitabı... Rüyayla gerçeğin, uykuyla uyanışın, yalnızlıkla aşkın birbirine karıştığı büyülü, fantastik kısa öyküler... Şiirin gücüyle kaleme alınmış düşsel yolculuklar, kaçış ve karşılamalar... Edebiyatı özleyenler için bir bilet, sadece gidiş...

Bir çiçek gibi hissediyorum kendimi. Kopmuş yeşil bir çiçek. Düştüğüm yerde kök salabilirim belki ama daha asla açmayacağım. Bunu biliyorum. Birazdan bavulumu sessizce toplayıp parmak uçlarımda yürüyerek odanın ağır kapısını çekeceğim. Ya da burada, bu sıcak  yorgan altında onun zehriyle biraz daha kıvranabilirim. Her öpüşünde biraz daha akıttı o zehri içime. Her sözcüğüyle ben adeta o heykelle yer değiştirdim. O, kendisine sunulan özgürlüğü doyasıya yaşıyor her bedende, her gülüşte. Ben... neden toparlayamıyorum bilmiyorum... Çelişkiler... Korkular... Bir erkek ne kadar çaresiz duruma düşebiliyormuş meğer. Aşk bunu yapıyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder