6 Şubat 2013 Çarşamba

Mimlendim :)

 
 
Kelebeğin Hisleri beni mimlemiş gecikmeli olarak cevaplıyorum buradan kendisine teşekkür ediyorum :)
 

1-Neye zaafınız var? Mesela neyi yapmıycam dediğiniz halde yapıyorsunuz ya da yemeden duramıyorsunuz, kendinizle cebelleşiyorsunuz?
 
Benim tek derim tatlı ve çikolata kesinlik sözünde duramadığım tek gerçeğim. :)) Biri beni durdursun lütfen :)
 
2-Sevmek ve sevilmek dersem bana ne anlatırsınız?
 
Önce aile derim koşulsuz sevmek ve sevilmek bu olsa gerek. Bir de kalbimiz, sevdiğimiz bir insan  varsa eğer karşılıklıysa ne güzeldir ne mutludur ne huzurludur. Herkese karşılıklı sevgi nasip etsin.
 
3-Kitaplarınızı yorumlarken neye dikkat edersiniz? Neye göre o kitabı anlatırsınız?
 
Herkesin bakış açısı farklı ben bi karaktere takılı kalıyorsam diğer arkadaşım başka bir karaktere takılı kalabilir, öncelikle romanı, hikayeyi sevdiksem dikkat ederim yorumlarken her şeyi anlatmamk için ama kesinlikle okunmasını tavsiye ederim. Dha çok ben de bıraktığı duyguları anlatırım kitabın içeriğinden çok arka kapak yazımı yazark bilgilendiriyorum.
 
4-Hayallerinizin ülkesi neresi? Oraya ilk kez gideceksiniz, orada kiminle olmak ve ne yapmak isterdiniz?
 
Hayallerimde bir ülke görmek var İtalya ve Amerikayı çok merak ediyorum. sevdiğim kafa dendi biri olması yeterli onunla bol bol fotoğraf çekmek bilmediğimiz yemekler yemek dünya meselelerini unutup gezmek.
 
5-Mereklı mısınız? Sizce merek iyi bir huy mu yoksa kötü mü? Ve meraktan şunu bile yaptım dediğiniz bir şey paylaşırmısınız.
 
Çok meraklı değilimdir oda duruma göre değişir işin aslı.
 
6-Yaşadığınız şehirde gitmekten ve orada olmaktan mutlu olduğunuz restoran ya da cafe ve orada yediğiniz en güzel yemek ne ki acaba?
 
Bizim Eskişehir yemek denilince akla Pino gelir ve harika menüsü vardır. Öğrenciler bilir.
 
7-Hayat kısa ve zaman çabuk geçiyor o zaman......yapalım. Noktalı yer senin için neyle dolmalı?
 
Şükrederek kimsenin ne dediğini umursamarak kendimiz için yaşamalıyız.
 
8-Doğum gününüzde sizi mutlu edebilecek süpriz ne olur?
 
Her zaman bi süpriz yapılmıştır arkadaşlarımla bu da benim ne kadar şanslı olduğumu gösteriyor. Ama bir bilet verim hadi tatile çık deseler çok mutlu olurum :)))
 
9-Hayallerinizdeki işi mi yapıyorsunuz ya da hayallerinizdeki yerde misiniz?
 
İşisiz hayalimdeki işi de yapmıyorum malesef :(
 
10-Kendinizle ilgili kimsenin bilmediği bir şeyi bizimle paylaşır mısınız?
 
Pek gizlim saklım yoktur neysem o olduğu için kitap okuma delisi temizlik hastasıyım birazcık :)
 
11-Dostluk sizin için nedir? Gerçek dost olabildiğinize inanır mısınız? Ve uğruna neler yaparsınız?
 
Dostluk benim için çok önemli ve bu konuda şanslıyım. Gerçek dost olduğuma inanıyorum. ve uğrana elimden gelen her şeyi yaparım.
 
Mimin ilk aşamasını geçtim. 2. aşamasında hakkımızda 11 gerçek.
 
-Kitap kurduyum. kokusna sayfalarına hayranım benim en önemli gerçeğim.
-Su delisiyim çok su içerim suyu yağmuru çok severim
-Balık burcuyum her özelliğine sahibim
-Tatlı,pasta yapmayı severim
-Aileme çok düşkünümdür
-Hisleri kuvvetli biriyimdir
-Çabuk ağlarım
-Film izlemeyi severim
-Şürketmeyi
-Alerjik bir bünyeye sahibim medilimle olmadan yapamam
-Blog delisi oldum çıktım :)
 
 

2 yorum: